Da buzz…

Ik sta nu al een tijdje ingeschreven als BUZZER. Daarover zal ik in toekomst zeker nog vaker vertellen, maar nu eerst even een korte uitleg over wat een Buzzer nu eigenlijk is:

Buzzer?

‘Buzz’ is alles (meningen, commentaar) wat er gezegd wordt over een product, een dienst of een bedrijf. Een Buzzer is een actieve, mondige consument, die de nieuwste producten test en zijn/haar mening daarover wil delen en verspreiden.

Het werkt als volgt:
buzzerlogo
(x) Iedereen kan zich inschrijven als Buzzer. Wanneer je je inschrijft wordt eerst het hemd van je lijf gevraagd, je geeft o.a. informatie over jezelf, wat je leuk vindt en hoe je leeft.

(x) Als een nieuwe campagne start krijg je eerst een vragenlijst om te bepalen of het product bij je past en andersom. Je hoeft dus echt alleen maar te Buzzen wat je interesse heeft!

(x) Mag je een product buzzen dan ontvang je de Buzzerkit met het product, een aantal extras en meer informatie.

(x) Je gebruikt het product, vormt en deelt je mening. Je buzzt. Je stuurt mini-rapportjes van je buzz online terug.

Verder is BUZZEN:

*Gratis
*Niet verplicht
*Interessant
*Maar vooral: heel leuk om te doen!

En… je mag het product wat je GeBuzzt hebt houden!

Even voor de duidelijkheid: het doel van Buzzen is NIET om dingen te verkopen, maar om het product onder de aandacht van mensen in je omgeving te brengen!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s