Grote pret met Minimops

Minimops
Grote broer heeft nu de leeftijd dat hij het erg leuk vind om een spelletje te doen op papa’s ‘foon’. Maar helaas is papa ook wel eens aan het werk of bevindt zich om wat voor redenen niet thuis, en dan is het best handig om een alternatief achter de hand te hebben.

Zo kwam ik vandaag toevallig op de website van Minimops. Wat een geweldige site! Kinderen kunnen er legpuzzels maken, een bandje muziek laten spelen, bloemetjes laten groeien, muzikale tekening maken en meer! De site staat werkelijk garant voor urenlang speelplezier, of in geval van mijn ongeduldige peuter één rustig uurtje voor mama😉 Bovendien zijn de tekeningen gewoon té schattig. Meteen uitproberen dus!

Ik weet niet wie het uiteindelijk een leukere site vond: Grote broer of mama… Maar ik heb hem meteen bij mijn favorieten gezet. Voor de volgende keer als papa’s ‘foon’ niet in de buurt is…

Geef een reactie

